ILMOITUS SUPERIN LUOTTAMUSMIESVAALEISTA OULUN KAUPUNGIN SIVISTYS- JA KULTTUURIPALVELUISSA = SIKU

Oulun kaupungilla on avoinna 1 pääluottamusmiehen paikka. Pääluottamusmiehelle valitaan myös 1 varapääluottamusmies.

Vaalikelpoisuus ja äänioikeus

Vaalikelpoisia ja äänioikeutettuja ovat ne SuPerin varsinaiset jäsenet, jotka työskentelevät Oulun kaupungin sivistys- ja kulttuuripalveluissa.

Vaalikelpoisuus ja äänioikeus perustuvat jäsenrekisterissä oleviin jäsentietoihin. Jäsen on aina itse vastuussa jäsentietojensa oikeellisuudesta.

Vaalien ehdokasasettelu käynnistyy 2.10.2023 ja päättyy 15.10.2023.

Pääluottamusmiesehdokkaaksi asetutaan ehdokasasiakirjalla, joka toimitetaan joko kirjallisesti ammattiosaston puheenjohtajalle tai skannattuna sähköisesti ammattiosaston sähköpostiin super208@superliitto.fi.

Ehdokasasiakirja

Ehdolle asetutaan pääluottamusmieheksi. Ehdolle ei voi asettua pelkästään varapääluottamusmieheksi.

Äänestysaika on 25.10.2023 klo 00:15 – 3.11.2023 klo 16:00.

Äänioikeutetut saavat äänestyslinkin sähköpostiinsa.

Lisätietoja saa super208@superliitto.fi tai osoitteesta www.superliitto.fi/luottamusmiesvaalit.

Salmi Tanja                                                                      Patokoski Maarit

keskusvaalilautakunnan puheenjohtaja                         keskusvaalilautakunnan sihteeri
Oulun kaupungin ao208                                                 Oulun kaupungin ao208